יוצאים מהבועה - שביל ישראל 2008

יוצאים מהבועה - שביל ישראל 2008

3.5.2010

קמפיין פרסומי באינטרנט, בעתונות הכתובה ובטלוויזיה, שקרא לציבור הרחב להצטרף למסע בשביל ישראל. השביל הוא מקום מפגש אידיאלי, בו כל אחד מרגיש שייך, ובו קל יותר להתחבר ולמצוא את המשותף אבל גם לדבר על השונה והמפריד. מטרת הקמפיין הייתה להביא למפגש בשביל ישראל אנשים רבים ככל האפשר, שלרוב אינם מכירים את הפרויקט.
 

מאמרים נוספים בנושאים דומים:

ושוב הם באים לביקורים. החברים הללו, שעזבו לא מזמן לטובת עתיד טוב יותר להם או לילדיהם. "איך אתם חיים פה בחום הזה". יגיד הרווק.

מכנסונים ועקבים. המחאות מדגישות את האבסורד שבנהלים הללו
גלית דהן קרליבך
קשה להיות בחורה אנלוגית בעולם סלולרי